Μπορεί ο Θύμιος Λυμπερόπουλος της ΠΟΕΙΑΤΑ να «πανηγυρίζει» για το επικείμενο σχέδιο νόμου για τα ταξί, χαρακτηρίζοντάς το ως «νόμο πρότυπο για τις ευρωπαϊκές επιβατικές μεταφορές», ωστόσο δεν συμφωνούν όλοι.
Σε δηλώσεις του, στην οικονομική ιστοσελίδα newmoney.gr, ο ιδρυτής της Taxibeat, νυν Beat, Νίκος Δρανδάκης υποστήριξε ότι «με βάση το δικό μας μοντέλο, ο οδηγός λογοδοτεί στην εταιρεία και τον πελάτη.
Αντίθετα, με βάση το προτεινόμενο μοντέλο, η πολιτεία αφαιρεί από την Beat και τον πελάτη το δικαίωμα της επιλογής του οδηγού, με βάση την ποιότητα των υπηρεσιών».
Το εντυπωσιακό είναι ότι, πριν από λίγα χρόνια, ο Θύμιος Λυμπερόπουλος και τα «παραδοσιακά» κίτρινα ταξί ήταν αυτά που αντιδρούσαν στο τελευταίο σχέδιο νόμου, επί υπουργίας Γ. Ραγκούση, το οποίο απελευθέρωνε τον κλάδο.
Σήμερα, η κατάσταση άλλαξε άρδην, αφού μέχρι και ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας συναντήθηκε μαζί τους.
Πάντως, το νέο σχέδιο νόμου προβλέπει υψηλά διοικητικά πρόστιμα στις εταιρείες που τυχόν παρανομούν και φοροδιαφεύγουν (στρέφεται κυρίως, σύμφωνα με αναλυτές, εναντίον της Uber), αλλά και στους ιδιώτες που παρέχουν τα οχήματά τους για μη πιστοποιημένες μεταφορές.