Ανοιχτά είναι όλα τα ενδεχόμενο για το νέο οργανωτικό μοντέλο των κρατικών σιδηροδρομικών εταιρειών, δηλαδή του ΟΣΕ, της ΕΡΓΟΣΕ και της ΓΑΙΑΟΣΕ.
Για παράδειγμα, η Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων προτείνει, είτε την επαναφορά της ΕΡΓΟΣΕ ως θυγατρικής του ΟΣΕ, είτε την υπαγωγή της ΕΡΓΟΣΕ ως αυτοτελούς Γενικής Διεύθυνσης εντός του ΟΣΕ.
Για το νέο οργανωτικό μοντέλο του ΟΣΕ, το υπουργείο Μεταφορών θα λάβει εκθέσεις, τόσο από τον ERA, όσο και από τους Γαλλικούς Σιδηροδρόμους.
Άξιο αναφοράς είναι ότι, πριν από το δυστύχημα, το υπουργείο Μεταφορών, σε συνεννόηση με την ΕΕ, κινούνταν προς την εντελώς αντίθετη κατεύθυνση: Την πλήρη απόσχιση της ΕΡΓΟΣΕ από τον ΟΣΕ.
Πάντως, το σίγουρο είναι, ότι θα υπάρξουν αλλαγές στις διοικήσεις των ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ μετά τις εκλογές.
Μάλιστα, θα προκηρυχθεί διεθνής πρόσκληση ενδιαφέροντος.
Θα έρθουν ξένοι managers σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ; Ίσως να μην είναι η καλύτερη λύση, δεν νομίζουμε ότι κάποιος ξένος θα «πονά» περισσότερο τον ελληνικό σιδηρόδρομο από κάποιον Έλληνα…