Εντείνεται η αγωνία για την ιδιωτικοποίηση του λιμένα Λαυρίου. Το ΤΑΙΠΕΔ έδωσε ολιγοήμερη παράταση στην κατάθεση της εκδήλωσης αρχικού ενδιαφέροντος, η οποία λήγει στις 30 Μαΐου.
Θα καταφέρει το λιμάνι του Λαυρίου, με ετήσιο κύκλο εργασιών μεταξύ 6 – 6,5 εκατ. ευρώ και καθαρά κέρδη στην περιοχή των 2 εκατ. ευρώ τα τελευταία χρόνια, να προσελκύσει σημαντικό επενδυτικό ενδιαφέρον;
Ως «δυνατά χαρτιά» προτάσσει την εξυπηρέτηση πλοίων της ακτοπλοΐας, της κρουαζιέρας και σκαφών αναψυχής.
Στη ναυτιλιακή αγορά ακούγεται ότι ίσως καταθέσουν αρχικό ενδιαφέρον εταιρείες, όπως η MSC Cruises, η Carnival, η Royal Caribbean, αλλά και Έλληνες εφοπλιστές.
Αναμφίβολα, είναι κάτι που μένει να αποδειχθεί.
Πάντως, εάν επιβεβαιωθούν τα ανωτέρω, είναι προφανές ότι η δραστηριότητα που θα αναπτυχθεί είναι η κρουαζιέρα, η οποία σημείωσε πέρυσι και, σε πανελλαδικό επίπεδο, ρεκόρ επιβατών και προσεγγίσεων.
Πλεονέκτημα για το Λαύριο αποτελεί η γειτνίαση με το αεροδρόμιο της Αθήνας, καθώς πολλοί επιβάτες κρουαζιέρας από μακρινούς προορισμούς έρχονται στην Ελλάδα, μέσω του αεροδρομίου.
Σε συνδυασμό με την ανάπτυξη των υποδομών για τα σκάφη αναψυχής, τα οφέλη για την τοπική οικονομία / κοινωνία αναμένονται μεγάλα.