Πτώση του κύκλου εργασιών σημείωσε, το πρώτο εξάμηνο του έτους, η προβλήτα Ι του ΟΛΠ.
Η προβλήτα είχε κύκλο εργασιών 5,6 εκατ., έναντι 6,9 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα του 2015.
Η μείωση οφείλεται στη μεταφορά φορτίου transshipment της MSC, στο δικό της τερματικό σταθμό στην Τουρκία (ASYAPORT).
Για την ουσιαστική αυτή μεταβολή, η οποία έγινε χωρίς προειδοποίηση από την εταιρεία τακτικών γραμμών, η διοίκηση του ΟΛΠ, όπως υποστηρίζει, δεν είχε δυνατότητα αντίδρασης.
Πάντως, με ενδιαφέρον αναμένεται η εξέλιξη των σχέσεων των μεγάλων liners με το νέο «αφεντικό» του ΟΛΠ, την κινεζική Cosco, η οποία βρίσκεται, έπειτα από την συγχώνευση με την China Shipping, στη 4η θέση του κλάδου των liners.