Η σιδηροδρομική αγορά αποκτά ανταγωνισμό. Όχι στις επιβατικές μεταφορές, αλλά στις εμπορευματικές.
Μπορεί, επί του παρόντος, το μερίδιο αγοράς των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών να είναι μικρό, ωστόσο το μέλλον των μεταφορών «στηρίζεται» στον σιδηρόδρομο (και) για περιβαλλοντικούς λόγους.
Στην Ελλάδα και στις εμπορευματικές σιδηροδρομικές μεταφορές, δραστηριοποιούνται η (ιταλική) ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η (ελληνο-αυστριακή) Rail Cargo Logistics Goldair, με την αγορά να αναμένει τις κινήσεις και της κινεζο-ελληνικής PEARL.
Σύμφωνα με χθεσινή ανακοίνωση της ΡΑΣ, αλλά και με όσα προανήγγειλε ο διευθύνων σύμβουλος της ΓΑΙΑΟΣΕ Π. Νικολάου στο 4ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2021, οι Ρουμάνοι της GFR ετοιμάζονται να εισέλθουν στην εγχώρια αγορά.
Το εντυπωσιακό με την περίπτωση των Ρουμάνων της GFR είναι ότι συμμετείχαν στον πρώτο διαγωνισμό αποκρατικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο οποίος κηρύχτηκε άγονος.
Επομένως, από πρώην διεκδικητές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μετατρέπονται σε ανταγωνιστές της…