Όπως στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στην οποία διατηρήθηκε διευθύνων σύμβουλος ο Φίλιππος Τσαλίδης, έτσι και στην ΕΕΣΣΤΥ, οι Ιταλοί της FSI διατήρησαν τον Γιώργο Αναγνωστόπουλο στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου.
Ωστόσο, όλα τα όλα μέλη άλλαξαν και συγκεκριμένα, πρόεδρος ανέλαβε ο Ernesto Sicilia, ο οποίος είναι o Managing Director της Trenitalia UK και μέλη οι Daniela Chiappini, Alessandro Bastone και Ilaria Anna De Dominicis (η τελευταία είναι και στο δ.σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ).
Όπως και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι Ιταλοί δεν διατήρησαν στο δ.σ. τον εκπρόσωπο των εργαζομένων.
Σχολιάζοντας την εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σημείωσε ότι «η εξέλιξη αυτή, εντός του ομίλου Ferrovie dello Stato Italiane θα αναβαθμίσει το ρόλο της Ελληνικής Επιχείρησης Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού, με απώτερο στόχο την ανάπτυξη του ελληνικού σιδηροδρόμου στο σύνολό του.
Με νέες επενδύσεις θα επιτευχθεί ο εκσυγχρονισμός των υποδομών, ενώ η ενίσχυση του στελεχιακού δυναμικού θα συμβάλει στην αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών καθώς και στην ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας».
Το ενδιαφέρον με την ΕΕΣΣΤΥ εστιάζεται στο γεγονός ότι πρόκειται να παρέχει υπηρεσίες συντήρησης τροχαίου υλικού και σε ανταγωνιστές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ πλέον οι συναλλαγές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την ΕΕΣΣΤΥ καθίστανται ενδο-ομιλική διαδικασία.