Η ελληνόκτητη ναυτιλία μπορεί να παραμένει στην πρώτη θέση διεθνώς, με βάση την χωρητικότητα. Ωστόσο, το ίδιο δεν συμβαίνει με την ελληνική σημαία.
Έτσι, ο ελληνόκτητος στόλος ανέρχεται σε 4.585 πλοία (πλοία άνω των 1.000 gt), χωρητικότητας 341,17 εκατομμυρίων τόνων deadweight (dwt), που αντιπροσωπεύει το 19,63% του παγκόσμιου στόλου σε dwt και το 49,96% του στόλου της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Από την άλλη πλευρά, η ελληνική σημαία αριθμεί 770 πλοία (άνω των 1.000 gt), χωρητικότητας 41,37 εκατομμυρίων gt4.
Η ελληνική σημαία κατέχει την έβδομη θέση διεθνώς και τη δεύτερη στην ΕΕ (σε dwt), αφού οι εφοπλιστές συνεχίζουν να προτιμούν σημαίες άλλων χωρών, όπως Παναμά, Λιβερία, νησιά Μάρσαλ, Χονγκ Κόνγκ, Σιγκαπούρη και Μάλτα.
Η ελληνική σημαία παραμένει ακριβή…