Όπως όλα δείχνουν, η κοινοπραξία της (ιταλικής) ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τον όμιλο Κοπελούζου κατέθεσε δεσμευτική προσφορά για το Θριάσιο ΙΙ ή αλλιώς για τον Εμπορευματικό Σιδηροδρομικό Σταθμό και Σταθμό Διαλογής (ΕΣΣΣΔΙ).
Εάν και λέμε εάν, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ «πάρει» και το Θριάσιο ΙΙ, ενισχύει περαιτέρω την «κυρίαρχη» θέση της στον ελληνικό σιδηρόδρομο, αφού θα διαθέτει:
-Εταιρεία μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων,
-Επισκευαστικές βάσεις / μηχανοστάσια,
-Σιδηροδρομικό terminal με αποθήκες στο Θριάσιο, το οποίο αποτελεί τον «πυρήνα» των εμπορευματικών μεταφορών της Αττικής.
Καθίσταται προφανές ότι όσο «μεγαλώνει» η (ιταλική) ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που σύντομα θα αλλάξει και όνομα, τόσο «μεγαλώνει» και η διαπραγματευτική ισχύς της.