Σχετικά πρόσφατα ομάδα δικηγόρων επισκέφθηκε τα γραφεία της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων στην Αθήνα, ζητώντας πληροφορίες για την απόκτηση σιδηροδρομικής άδειας.
Στη συνέχεια ακούστηκε ότι οι εν λόγω δικηγόροι εκπροσωπούσαν ρουμανική εταιρεία.
Έκτοτε δεν επανήλθαν.
Ωστόσο, με την ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού άξονα και τη διαφαινόμενη άνοδο του εμπορευματικού έργου, σε συνδυασμό με την τροχοδρόμηση, πέρα από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, των ιδιωτικών Rail Cargo Logistics Goldair και Pearl με δικές τους μηχανές έλξης, θεωρείται σίγουρο ότι κι άλλοι πιθανοί επενδυτές θα «χτυπήσουν την πόρτα» της ΡΑΣ.