Συνάντηση κορυφής επίκειται στον σιδηρόδρομο. Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος του ομίλου της Goldair, Καλλίνικος Καλλίνικος πρόκειται να συναντηθεί με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππο Τσαλίδη το επόμενο διάστημα.
Κύριο θέμα πρόκειται να αποτελέσουν οι χρεώσεις της ΕΕΣΣΤΥ, η οποία εξαγοράστηκε και απορροφήθηκε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προς την Rail Cargo Logistics Goldair.
H RCLG κάνει λόγο για αθέμιτο ανταγωνισμό και υπέρογκες χρεώσεις της ΕΕΣΣΤΥ έως και 400%.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανταπαντά ότι «δεν μπορεί να έχει τις ίδιες χρεώσεις κάποιος που μισθώνει το 99,9% του τροχαίου υλικού που κυκλοφορεί στον ελληνικό σιδηρόδρομο και εκτελεί ετησίως περί τα 13 εκατ. τρενοχιλιόμετρα, με κάποιον που εκτελεί το 1/10 των δρομολογίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με 3,5 μηχανές».
ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Goldair είναι ανταγωνιστές στις εγχώριες σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές και αύριο θα είναι και στις… αποθήκες / logistics.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ φιλοδοξεί να λειτουργήσει τις αποθήκες Κ1 και Κ2 στο Θριάσιο. Ακριβώς δίπλα, η Goldair το «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο».