Όποιος υπουργός αναλαμβάνει το χαρτοφυλάκιο των Μεταφορών και των Υποδομών χρησιμοποιεί διάφορες εκφράσεις κλισέ, όπως:
-Η Ελλάδα οφείλει να εκμεταλλευτεί τη γεωγραφική της θέση, η Ελλάδα θα μετατραπεί σε εμπορευματικό κόμβο της ΝΑ Ευρώπης,
-Θα υλοποιηθούν εμπορευματικά κέντρα σε Θριάσιο, Πάτρα, Θεσσαλονίκη, κτλ.
Ο νυν υπουργός Χρήστος Σπίρτζης δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση. Έτσι, στο νομοσχέδιο για τον ενιαίο σιδηροδρομικό χώρο, υπογράμμισε στη Βουλή ότι επιδίωξη του υπουργείου αποτελεί η ανάπτυξη επτά εμπορευματικών κέντρων, με στόχο «την ανάπτυξη μεταποιητικών δραστηριοτήτων και επενδύσεων υψηλής τεχνολογίας, εκμεταλλευόμενοι τη θέση της χώρας και την ανάπτυξη των συνδυασμένων μεταφορών».
Τα εμπορευματικά κέντρα, τα οποία – σύμφωνα με τον υπουργό – «επισπεύδεται» η υλοποίησή τους είναι το Θριάσιο, η Θεσσαλονίκη, που ολοκληρώνονται οι πρόδρομες εργασίες για να προχωρήσει ο διαγωνισμός δημοπράτησης, η Αλεξανδρούπολη, η Καβάλα και η Ηγουμενίτσα.
Επιπλέον, προωθείται το Θεσσαλικό εμπορευματικό κέντρο και το εμπορευματικό κέντρο της Δυτικής Πελοποννήσου, που θα χωροθετηθούν.
Ωραία ακούγονται όλα αυτά, αλλά ακούγονται εδώ και δεκαετίες. Ας φτιάξουμε πρώτα το Θριάσιο και βλέπουμε, ας εγκαθιδρύσουμε κλίμα πολιτικής και οικονομικής σταθερότητας στην Ελλάδα, ας εκσυγχρονίσουμε και συνδέσουμε τις σιδηροδρομικές και λιμενικές υποδομές και τότε θα έρθουν εμπορευματικές ροές, άρα και επενδυτές για τα Ε/Κ.