Το 2020 εξελίσσεται στη χρονιά των λιμένων. Τρία από τα μεγαλύτερα περιφερειακά λιμάνια, Αλεξανδρούπολη, Καβάλα και Ηγουμενίτσα πρόκειται να αποκτήσουν, το επόμενο διάστημα, νέους ιδιοκτήτες.
Μάλιστα, για τα δυο πρώτα εκδηλώθηκε σημαντικό επενδυτικό ενδιαφέρον και πολλοί από τους ενδιαφερόμενους είναι κοινοί.
Αυτό, ίσως συμβεί και στο λιμάνι του Βόλου, αφού Βόλος, Καβάλα και Αλεξανδρούπολη δημιουργούν ένα «τόξο».
Για την Ηγουμενίτσα εικάζεται ότι θα εμφανιστούν στο διαγωνισμό κι άλλοι ενδιαφερόμενοι, όπως ο ιταλικός εφοπλιστικός όμιλος Grimaldi.
Ως εδώ, όλα καλά. Τα περιφερειακά λιμάνια θα αναπτυχθούν, δημιουργώντας πολλαπλασιαστικά οφέλη στην τοπική οικονομία, προάγοντας τις συνδυασμένες μεταφορές στην Ελλάδα.
Ωστόσο, η αξιοποίηση κάποιων περιφερειακών λιμένων ίσως σημάνει «μαρασμό» άλλων. Για παράδειγμα, εάν «γιγαντωθεί» η Ηγουμενίτσα, η οποία πλέον έχει γίνει πιο προσβάσιμη, λόγω της Ιόνιας Οδού, ποια θα είναι η επίδραση στο λιμάνι της Πάτρας;