Μετά από αρκετά χρόνια, διεξήχθη στην Ελλάδα μια λαμπρότατη τελετή εγκαινίων για ένα μεγάλο έργο υποδομών, όπως άξιζε στον «Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου».
Το σκηνικό ήταν εντυπωσιακό στην είσοδο της μεγαλύτερης οδικής σήραγγας της χώρας, με ζωντανή μουσική και περισσότερους από 400 καλεσμένους: υπουργούς, βουλευτές, περιφερειάρχες και δημάρχους, μέχρι και εκπροσώπους της Εκκλησίας, ξένων πρεσβειών, των Σωμάτων Ασφαλείας, του τεχνικού – κατασκευαστικού κόσμου και τοπικών φορέων.
Ομιλητές των εγκαινίων ήταν ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, η επίτροπος Περιφερειακής Πολιτικής Κορίνα Κρετσού και ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.
Η (παρα)κάμερα του metaforespress.gr διαπίστωσε τα ακόλουθα:
-Η Κορίνα Κρετσού, η οποία συνοδευόταν από τον εκπρόσωπο Τύπου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Μαργαρίτη Σχοινά, ήταν πολύ ευδιάθετη και προσιτή, παρά το γεγονός ότι Αλ. Τσίπρας και Χρ. Σπίρτης καθυστέρησαν… μια ώρα.
-Την ΝΔ εκπροσώπησε (προσκεκλημένος ή μη) ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κωστής Χατζηδάκης, ο οποίος ήταν εμφανώς δυσαρεστημένος από τις ομιλίες των Αλ. Τσίπρα και Χρ. Σπίρτζη, δηλώντας ότι «ο πρωθυπουργός αμαύρωσε την τελετή, δίνοντας ρεσιτάλ μικροψυχίας».
-Οι ομιλίες των Αλ. Τσίπρα και Χρ. Σπίρτζη, οι οποίες επικεντρώθηκαν στις (όποιες) επιτυχίες του ΣΥΡΙΖΑ στις διαπραγματεύσεις δημοσίου – εργολάβων για την επανεκκίνηση των έργων (εξοικονόμηση 764 εκατ. έναντι των αρχικών διεκδικήσεων), σχολιάστηκαν δυσμενώς και από αρκετά στελέχη των εταιρειών παραχώρησης.
«Μιλάγανε λες και εμείς δεν θέλαμε να τελειώσουν τα έργα, εμείς που τα κατασκευάσαμε και τα λειτουργούμε», ανέφεραν ενδεικτικά, κατακρίνοντας ιδιαίτερα τη δήλωση του Χρ. Σπίρτζη ότι «κανείς δεν πίστευε ότι θα τελειώσουν τα έργα».
-Τόσο ο Αλ. Τσίπρας, όσο και ο Χρ. Σπίρτζης δεν έκαναν καμία αναφορά στον «Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου» (!), ενώ άγνωστο παραμένει, εάν στελέχη του είχαν ενημερωθεί για την ονοματοδοσία των σηράγγων.
-Τέλος, άξιο αναφοράς είναι ότι στην τελετή των εγκαινίων δεν μίλησε στέλεχος από τον «Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου», δηλαδή από την εταιρεία που εκμεταλλεύεται για 30 χρόνια τον οδικό άξονα Μαλιακός – Κλειδί.