«Η Sky express έσπασε ένα μονοπώλιο». Αυτό ανέφερε, σε πρόσφατη συνέντευξη Τύπου, η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας Νίκη Καραγκουλέ – Καραγεώργου, παρουσιάζοντας τα αναπτυξιακά πλάνα του 2017.
Το 2017, η εταιρεία θα επιχειρεί σε 29 νησιωτικούς προορισμούς από Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο, με στόλο 7 αεροσκαφών έως 70 θέσεων.
Μάλιστα, εφέτος θα διατεθούν 750.000 θέσεις, με στόχο 500.000 επιβάτες, ενώ το 2020, η εταιρεία φιλοδοξεί να διακινεί 1 εκατ. επιβάτες.
Είναι φανερό ότι κεντρική στόχευση της Sky Express αποτελεί η ένταση του ανταγωνισμού στο εγχώριο δίκτυο με την Olympic Air και την Aegean Airlines.
Ποιες είναι οι επιδόσεις της Olympic Air; Το 2015, η Olympic Air, με στόλο 14 αεροσκαφών, μετέφερε περισσότερους από 481 χιλιάδες επιβάτες στο εσωτερικό της δίκτυο, με μέσο συντελεστή πληρότητας 62%, αποφέροντας έσοδα 104,5 εκατ. στον όμιλο της Aegean.
H Sky Express, η οποία διατείνεται ότι διαθέτει τo 2o μεγαλύτερο δίκτυο εσωτερικού, με την «επιθετική της συμπεριφορά», τόσο στο διαγωνισμό των άγονων γραμμών, όσο και με την είσοδό της σε νησιωτικούς προορισμούς των Olympic / Aegean, φιλοδοξεί να δημιουργήσει, σε πρώτη φάση, επιπρόσθετο «επιβατικό κοινό» και μετέπειτα, όταν ωριμάσουν οι συνθήκες, να καρπωθεί μερίδιο αγοράς από τις Olympic / Aegean.
Πάντως, όπως και με την περίπτωση της Ryanair, όσες περισσότερες επιλογές έχει ο επιβάτης, τόσο το καλύτερο γι΄ αυτόν και τόσο το…. χειρότερο για τις αεροπορικές.