Ενδιαφέρον είχε η χθεσινή γενική συνέλευση μετόχων της «Π. Πετρόπουλος», καθώς η διοίκηση της απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις.
Μεταξύ των ερωτήσεων που δέχτηκε ήταν «γιατί έχασε και εάν στοιχίσει στην εταιρεία η μη αντιπροσώπευση στην Ελλάδα των επιβατικών αυτοκινήτων της BYD, η οποία κατέληξε στον Όμιλο Σφακιανάκη».
Όπως υποστήριξε ο πρόεδρος της «Π. Πετρόπουλος», Μιχάλης Οικονομάκης, «οι προδιαγραφές των Κινέζων για show rooms, δίκτυο και ελάχιστο αριθμό πωλήσεων ανά έτος απαιτούσαν μεγάλες επενδύσεις για τον εισαγωγέα που θα έκαναν δύσκολη την απόσβεση και για αυτό, μετά από πολύ σκέψη, δεν φτάσαμε μέχρι το τέλος του διαγωνισμού», αφήνοντας τα εννοηθεί ότι θα ήταν ένα μεγάλο ρίσκο, αμφίβολης αποτελεσματικότητας.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της «Π. Πετρόπουλος», Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος σχολίασε ότι η εταιρεία έχει γίνει δέκτης αρκετών κινεζικών εταιρειών για την τυχόν αντιπροσώπευση τους στην Ελλάδα (χρησιμοποίησε το ρήμα «βομβαρδιζόμαστε»), ωστόσο υπάρχουν διαφορετικές προσεγγίσεις για το after sales market και άλλα ζητήματα.
Πάντως, η «Π. Πετρόπουλος» διατηρεί την αντιπροσώπευση των φορτηγών και λεωφορείων της BYD και, όπως αφέθηκε να εννοηθεί χθες, θα συμμετάσχει στον νέο μεγάλο διαγωνισμό του υπουργείου Μεταφορών για τα ηλεκτρικά λεωφορεία. Η προηγούμενη απόπειρα της εταιρείας ήταν αποτυχημένη.
Σε γενικές γραμμές, μένει να αποδειχτεί η δυναμική της ηλεκτροκίνησης, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στην Ευρώπη.
Πέρυσι, στην Ευρώπη και στις νέες ταξινομήσεις, τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα έφτασαν το 15% σε μερίδιο αγοράς, έναντι 35,3% της βενζίνης.