Πριν από μερικές ημέρες, στο πολιτικό ρεπορτάζ συζητήθηκε έντονα η παρέμβαση του πρώην πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή για τα εθνικά θέματα.
Μεταξύ άλλων, ο Κ. Καραμανλής έκανε θετική αναφορά σε έναν άλλο πρώην πρωθυπουργό της ΝΔ, τον Αντώνη Σαμαρά («Πρόσθετη απόδειξη των κινδύνων που περιέκλειε το Ελσίνκι είναι ότι αυτό ενταφιάστηκε και τυπικά τον Ιανουάριο 2015, από την κυβέρνηση Σαμαρά»), η οποία – όπως ήταν αναμενόμενο – αποτέλεσε πεδίο πολιτικού σχολιασμού.
Την περασμένη Παρασκευή ήταν η σειρά του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή να αναφερθεί στην κυβέρνηση του Αντώνη Σαμαρά, με αφορμή την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων.
«Όσοι έχουμε δει το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης πριν έρθει η Fraport και όσοι έχουμε δει το αεροδρόμιο σήμερα, διαπιστώνουμε μία τεράστια διαφορά, τόσο στη λειτουργικότητα την κτιριακή, όσο και στην αισθητική του αεροδρομίου.
Θα μου επιτρέψετε όμως να κάνω και ένα γενικότερο σχόλιο. Τα 14 αεροδρόμια που παραχωρήθηκαν από την κυβέρνηση πάλι της Νέας Δημοκρατίας, του Αντώνη Σαμαρά πριν από έξι χρόνια – και τελικά αυτό το έργο συνεχίστηκε, παρά τις φοβερές παλινωδίες και από την επόμενη κυβέρνηση – είναι ένα μοντέλο, το μοντέλο της παραχώρησης, που στην ουσία αναβαθμίζει τις υπηρεσίες και πραγματικά προσφέρει ένα σύγχρονο πλαίσιο για την υποδοχή των επισκεπτών, είτε αυτοί είναι ξένοι, είτε είναι Έλληνες», υπογράμμισε – μεταξύ άλλων – ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» (φωτογραφία).
Σημειώνεται ότι, ανά περιόδους, θετικές αναφορές στην παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων έχει κάνει και ο νυν πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Από την άλλη πλευρά, επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και ειδικά την πρώτη περίοδο, η συγκεκριμένη παραχώρηση έτυχε σφοδρής κριτικής.