Καμία γραμμή, ακόμα και εάν συγκαταλέγεται στις άγονες, εφόσον εκδηλωθεί δεσμευτικό εμπορικό ενδιαφέρον για την εκμετάλλευσή της, δεν μπορεί να μείνει μονοπωλιακή.
Κάπως έτσι, ήταν δεδομένο ότι, κάποια στιγμή θα «έσπαγε», το μονοπώλιο της γραμμής Πειραιάς – Χανιά, από την κοινοπραξία της Attica με την ANEK.
Αυτό είναι καλό για τους επιβάτες και τους επαγγελματίες από και προς τα Χανιά, αφού θα έχουν περισσότερες επιλογές, με την είσοδο της Minoan Lines.
Άλλωστε, όπου υπάρχει ανταγωνισμός, υπάρχουν καλύτερες τιμές και – υπό προϋποθέσεις – καλύτερες υπηρεσίες.
Από την άλλη πλευρά, εντείνονται οι πιέσεις προς την κοινοπραξία της Attica με την ANEK και περισσότερο, προς την δεύτερη, δεδομένου ότι η Attica, μετά την εξαγορά της HSW, ισχυροποίησε περαιτέρω τη θέση της.