Αύξηση κατά 4% σημείωσαν το δεκάμηνο του 2018 (Ιανουάριος – Οκτώβριος), σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017, τα block trains της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (διακινήθηκαν 1.442 block trains, έναντι 1.382).
Στο σημείο αυτό, στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ υποστηρίζουν ότι θα πρέπει να υπογραμμιστούν οι… ιδιαιτερότητες της εγχώριας σιδηροδρομικής υποδομής, οι οποίες έχουν ως αποτέλεσμα την επιβολή περιορισμών, τόσο στο επιτρεπτό μέγιστο μήκος των αμαξοστοιχιών (μέχρι 550 μέτρα), όσο και στο επιτρεπτό μέγιστο βάρος των αμαξοστοιχιών (στις γραμμές: Αθήνα – Θεσσαλονίκη μέχρι 1.140 τόνους, Θεσσαλονίκη – Ειδομένη μέχρι 1.250 τόνους, Θεσσαλονίκη – Κουλάτα μέχρι 1.200 τόνους, Θεσσαλονίκη – Πύθιο μέχρι 950 τόνους).
Σύμφωνα με τα ίδια στελέχη, ο βασικότερος περιορισμός στο ελληνικό δίκτυο έχει να κάνει με τον μέγιστο επιτρεπτό αριθμό αξόνων ανά τρένο μέχρι 120 άξονες, περιορισμός ο οποίος έχει εφαρμογή μόνο στο ελληνικό δίκτυο.
Επίσης, προβλέπεται περιορισμός στον κατ’ άξονα βάρος στους 20 τόνους κατ’ άξονα.