Με σταθερά βήματα, παρά τις όποιες παθογένειες και προβλήματα, αναπτύσσεται το δίκτυο εμπορευματικών μεταφορών και εφοδιαστικής αλυσίδας στην Ελλάδα.
Μπορεί η Ελλάδα, με εξαίρεση τη Σίνδο της Θεσσαλονίκης, να έχει οργανώσει «άτακτα» τις βιομηχανικές / εμπορευματικές περιοχές της, ωστόσο η αγορά / ιδιωτικές εταιρείες προχωρούν στις επενδύσεις τους σε Ασπρόπυργο, Μαγούλα, Οινόφυτα, κ.α.
Η πανδημία ανέδειξε την τάση για σύγχρονες / αυτοματοποιημένες αποθήκες και στο επίκεντρο βρέθηκαν οι αποθήκες για τη διαχείριση προϊόντων ηλεκτρονικού εμπορίου.
Εκτός από αυτές, κινητικότητα εντοπίζεται στα ψυχόμενα logistics, κάτι το οποίο υπογράμμισε σε συνέντευξή του ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ, Αθανάσιος Ψαθάς.
«Το σχέδιο είναι για κάποιες μεγάλες ψυχόμενες αποθήκες, τις οποίες έχει ανάγκη η χώρα και θα βοηθούσαν, π.χ., ακόμα και στην αύξηση της ετήσιας αγροτικής παραγωγής», ανέφερε στο «Πρώτο Θέμα», ο κ. Ψαθάς.
Επίσης, κινητικότητα εντοπίζεται στα agro-logistics. Όπως είναι σε θέση να γνωρίζει το metaforespress.gr, επενδυτικό σχήμα (fund) έχει εισέλθει σε πρώιμες συζητήσεις με εταιρείες του κλάδου για δημιουργία logistics center στην Κεντρική Ελλάδα.
Άλλωστε, μονάχα τυχαία δεν ήταν η σχετικά πρόσφατη δήλωση του Υφυπουργού Μεταφορών, Γιάννη Κεφαλογιάννη περί ενδεχόμενης δημιουργίας logistics center στη Λάρισα.