Μετά τους Ιταλούς και οι Αυστριακοί αποκτούν ζωτικά συμφέροντα στον ελληνικό σιδηρόδρομο.
Εάν και η εταιρεία με τη δεσπόζουσα θέση είναι και θα παραμείνει, για αρκετά χρόνια, η «ιταλική» ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ωστόσο και οι Αυστριακοί της OBB θα διαδραματίσουν σημαίνοντα ρόλο.
Οι Αυστριακοί Σιδηρόδρομοι, οι οποίοι αποτελούν τον μέτοχο μειοψηφίας της ελληνικής Rail Cargo Logistics Goldair, περίμεναν 3 και πλέον χρόνια έως ότου η εταιρεία καταφέρει να δρομολογήσει το πρώτο εμπορευματικό δρομολόγιο.
Το στοίχημα για τη Rail Cargo Logistics Goldair έγκειται, πέρα από την πελατεία της Goldair, στην προσέλκυση φορτίων από τα λιμάνια της Θεσσαλονίκης και του Πειραιά προς την Κεντρική Ευρώπη και αντιστρόφως.
Μάλιστα, εάν ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ και Goldair πετύχουν και το εγχείρημα του Θριασίου Ε/Κ, με την αρωγή της RCLG, τότε η εταιρεία αναμένεται να σημειώνει σημαντική ανάπτυξη.
Όπως είναι φυσικό, ο αυστριακός παράγοντας παρακολουθεί τις εξελίξεις στο σιδηρόδρομο και μεταφέρει οχλήσεις για πιθανές παθογένειες που εντοπίζει.
Η πρέσβειρα της Αυστρίας, Andrea Ikic-Boehm, όπως και εκπρόσωποι αυστριακών εταιρειών, παραβρέθηκαν στα εγκαίνια του δρομολογίου της RCLG στη Σίνδο (φωτό), όπως και στην αντίστοιχη εκδήλωση που διεξήγαγε η ΓΑΙΑΟΣΕ για την έναρξη της συνεργασίας με την εταιρεία.