Μέχρι και συναντήσεις στο Μέγαρο Μαξίμου πραγματοποιήθηκαν για το διαγωνισμό κατασκευής και εκμετάλλευσης του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης, στον οποίο – τελικά – κατατέθηκε μία δεσμευτική προσφορά (GMR από την Ινδία με την ελληνική ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ).
Φημολογείται ότι, σε κάποια από αυτές τις συναντήσεις, παρευρέθησαν στελέχη της China State Construction.
H εν λόγω κινεζική εταιρεία φάνταζε ως το φαβορί του διαγωνισμού, έχοντας πραγματοποιήσει επιθεωρήσεις στις εκτάσεις του νέου αεροδρομίου.
Μάλιστα, στην τελευταία επίσκεψη του Έλληνα πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα, στην Κίνα, με τον Κινέζο ομόλογό του Λι Κετσιάνγκ έγινε αναφορά στο Καστέλι.
Τελικά, οι Κινέζοι, μετά το Θριάσιο εμπορευματικό κέντρο, απουσίασαν από ένα μεγάλο διαγωνισμό. Ίσως, τους ταιριάζει περισσότερο το μοντέλο των απευθείας διακρατικών συμφωνιών.
Πέρα από τους Κινέζους, μεγάλη απουσία μπορεί να χαρακτηριστεί της Vinci. Η Vinci, η οποία διαχειρίζεται 12 αεροδρόμια στη Γαλλία και 10 στην Πορτογαλία, δεν κατέθεσε προσφορά, παρά το αρχικό ενδιαφέρον.
Μάλιστα, οι Γάλλοι δεν «κατέβηκαν» σε ακόμα ένα μεγάλο διαγωνισμό, μετά από αυτόν της ΕΕΣΣΤΥ, όπου η Alstom φάνταζε ως φαβορί.