Η χθεσινή ημέρα ήταν μια ξεχωριστή ημέρα για το αεροδρόμιο της Αθήνας.
Μπορεί να μην ήταν του βεληνεκούς της εισαγωγής στο Χρηματιστήριο, ωστόσο η σημασία της ήταν ξεχωριστή, διότι προδιαγράφει το… μέλλον.
Χθες διεξήχθη η εκδήλωση των εγκαινίων της πρώτης πτήσης Αθήνα – Σαγκάη της Juneyao Air.
Στην εκδήλωση παρέστη, τόσο ο πρόεδρος της Juneyao Air, Wang Junjin, όσο και ο διευθύνων σύμβουλος του ΔΑΑ, Γιάννης Παράσχης.
Μάλιστα, ο κ. Παράσχης χαρακτήρισε τη συμφωνία με τη Juneyao Air «τεράστιο βήμα», καθώς η Αθήνα απέκτησε απευθείας πτήση με το επιχειρηματικό / οικονομικό κέντρο της Κίνας, τη Σαγκάη.
«Σε μια αγορά στρατηγικής σημασίας, όπως είναι η Κίνα, η Σαγκάη έχει έως τώρα καταγράψει τα υψηλότερα ποσοστά κίνησης μέσω ενδιάμεσων προορισμών στην Αθήνα, συνεπώς η έναρξη της νέας απευθείας σύνδεσης για πρώτη φορά, αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές αναπτυξιακές εξελίξεις για το αεροδρόμιό μας, την πόλη μας και τη χώρα», υπογράμμισε, από την πλευρά της, η εμπορική διευθύντρια του ΔΑΑ, Ιωάννα Παπαδοπούλου.
We are excited to welcome Juneyao Air to Athens for the first time! Shanghai has until now recorded the highest rates of indirect passenger traffic to Athens, so the launch of the direct connection is one of the most important developments for the airport, our city, and country. pic.twitter.com/6Kvhjk989N
— Athens Airport (@ATH_airport) April 2, 2024
Ενδεικτικό της σημασίας του γεγονότος είναι ότι, στην Αθήνα, διεξήχθη κι άλλη ειδική εκδήλωση για τον εγκαινιασμό του δρομολογίου, στο οποίο παρευρέθηκαν ο πρέσβης της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας, Σιάο Τζουντσενγκ και η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, η οποία χαρακτήρισε την έναρξη των απευθείας πτήσεων «κομβική στιγμή, που μπορεί να αποτελέσει ισχυρό κίνητρο για την ενίσχυση του ταξιδιωτικού ρεύματος και από τις δύο πλευρές».
Το αεροδρόμιο της Αθήνας διεκδικεί και «διψά» για ανάλογες συμφωνίες, οι οποίες θα του ανοίξουν / διευρύνουν μεγάλες αγορές, με επιβάτες όλων των κατηγοριών (business + αναψυχής).
Σημειώνεται ότι το 90% των επιβατών του αεροδρομίου της Αθήνας είναι μικρών / μεσαίων αποστάσεων και το 10% επιβάτες μακρινών αποστάσεων.
Επίσης, το 18% είναι transfer επιβάτες και το 82% origin & destination επιβάτες.