Το τελευταίο διάστημα έχουν διεξαχθεί αρκετές ημερίδες και συνέδρια, στα οποία προσκλήθηκε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Για παράδειγμα, το συνέδριο των σιδηροδρομικών, η ημερίδα των φορτηγών Δημοσίας Χρήσης, το διήμερο συνέδριο των logistics και τα εγκαίνια ιδιωτικής έκθεσης επαγγελματικού αυτοκινήτου.
Σε όλες τις ανωτέρω εκδηλώσεις δεν παρέστη ούτε η υφυπουργός Μεταφορών Μ. Χρυσοβελώνη, ούτε η γενική γραμματέας Μεταφορών Πέτη Πέρκα, κάτι το οποίο, όπως είναι φυσικό, έχει σχολιαστεί αρνητικά.
Για ορισμένο από το εξεταζόμενο διάστημα η υφυπουργός Μεταφορών βρισκόταν στην Αυστραλία για το παγκόσμιο συνέδριο για τα ευφυή συστήματα μεταφορών, ενώ υποχρεώσεις στο εξωτερικό είχε και η γ.γ. Μεταφορών.
Δεν ξέρουμε, εάν οι υποχρεώσεις των δυο ανωτάτων στελεχών του υπουργείου συνέπιπταν ή εάν η απουσία τους, ανά περιπτώσεις, είχε να κάνει και με κομματικές υποχρεώσεις.
Πάντως, «αρρυθμίες» προκλήθηκαν. Στο συνέδριο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, στο οποίο παρέστη ο διευθυντής του γραφείου της κ. Χρυσοβελώνη, ο κ. Κωνσταντίνος Μπουλμέτης, δεν του επιτράπηκε να τοποθετηθεί, λόγω πρωτοκόλλου.
Αντίστοιχα, στο συνέδριο για τα logistics, o κ. Μπουλμέτης δέχτηκε εξειδικευμένη και τεχνική ερώτηση, σχετικά με την αναγκαιότητα ή μη της κατασκευής εμπορευματικού κέντρου στο στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη.
Ο διευθυντής του γραφείου της κ. Χρυσοβελώνη απάντησε αόριστα (εδώ που τα λέμε, είναι φυσικό να μην γνωρίζει, σε τέτοια έκταση, κάθε θέμα του υπουργείου) και χρειάστηκε – ουσιαστικά – η τοποθέτηση του διευθύνοντος συμβούλου της ΓΑΙΑΟΣΕ Αθ. Σχίζα, ώστε να λάβουν συγκεκριμένη απάντηση οι σύνεδροι.