Ξέμεινε από… κόσμο το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, το οποίο δημοσιοποίησε πρόσκληση για μετατάξεις / μεταφορά προσωπικού στο υπουργείο.
Όπως αναφέρεται στη σχετική πρόσκληση, «το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, λόγω των επειγουσών αναγκών στελέχωσης για τη διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας συγκεκριμένων θεματικών κλάδων αρμοδιότητάς του και κατόπιν δημιουργίας της νέας οργανωτικής δομής σε αυτό, προτίθεται να καλύψει υπηρεσιακές ανάγκες, με μετάταξη/μεταφορά μονίμων υπαλλήλων ή με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου από Υπουργεία, Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου, άλλες δημόσιες υπηρεσίες, ΟΤΑ α’ και β’ βαθμού, καθώς και υπαλλήλων Κρατικών Νομικών Προσώπων Ιδιωτικού Δικαίου και ΔΕΚΟ μη εισηγμένων στο χρηματιστήριο, στις οποίες το Δημόσιο κατέχει την πλειοψηφία του μετοχικού τους κεφαλαίου».
Μεγάλες ανάγκες υπάρχουν στη γενική γραμματεία «Τηλεπικοινωνιών – Ταχυδρομείων», «Υποδομών» και «Υπουργείου».
Πάντως, πέρα από προσωπικό, μόλις πριν από μερικές ημέρες, υπογράφτηκε η απόφαση για τη μεταβίβαση δικαιώματος υπογραφής «με εντολή Υπουργού ή Υφυπουργού», κατά περίπτωση στους: Γενική Γραμματέα Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γενικό Γραμματέα Υποδομών, Γενικό Γραμματέα Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων και Προϊσταμένους Γενικών Διευθύνσεων, Προϊσταμένους Διευθύνσεων και Προϊσταμένους Τμημάτων του Υπουργείου, καθώς και στο Γενικό Επιθεωρητή ΣΕΕΥΜΕ.
Με την εν λόγω απόφαση, το υπουργείο – έστω και καθυστερημένα – γίνεται πιο αποτελεσματικό.