Στην Αθήνα διεξήχθη, πριν από λίγες ημέρες, το Ευρωπαϊκό Συνέδριο Συνδικάτων Ταξί, το οποίο πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του ΣΑΤΑ.
Το συνέδριο κατάφερε να εξασφαλίσει σημαντικούς ομιλητές, όπως τον δήμαρχο Αθηναίων Κώστα Μπακογιάννη, ο οποίος τάχθηκε υπέρ της χρήσης των λεωφορειολωρίδων από τα ταξί (όταν μεταφέρουν επιβάτες), με αποτέλεσμα να… καταχειροκροτηθεί.
Χειροκροτήματα έλαβε και ο Περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης, όταν άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο επιδότησης του στόλου των ταξί, με πόρους της Περιφέρειας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το ΣΑΤΑ έχει υποβάλλει αίτημα στην Περιφέρεια για την επιδότηση μεταχειρισμένων νεότερης ηλικίας, καθώς ο κλάδος αδυνατεί να «περάσει» στην ηλεκτροκίνηση, λόγω του υψηλού κόστους.
Επίσης, επευφημίες απέσπασαν, τόσο ο τομεάρχης Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς, όσο και του ΠΑΣΟΚ, Χρήστος Γκόγκας, με τις δηλώσεις τους περί διατήρησης του δημόσιου χαρακτήρα των ταξί.
Στο συνέδριο μίλησε και ο βουλευτής της ΝΔ, Δημήτρης Καιρίδης, ο οποίος, μεταξύ άλλων, χαρακτήρισε τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ «εμβληματικό συνδικαλιστικό ηγέτη».
Τα ταξί έχουν «δύναμη», η οποία πολλαπλασιάζεται, όταν πλησιάζουμε σε εκλογές…
ok ekloges erxodai