Ολοένα και κλιμακώνουν οι ακτοπλόοι τη ρητορική τους εναντίον των αεροπορικών εταιρειών. Οι ακτοπλοϊκές βλέπουν αεροπορικές να κερδίζουν μερίδια αγοράς, σε «γραμμές – φιλέτα», όπως της Κρήτης.
«Αντίπαλο» δεν αποτελεί μονάχα η Aegean Airlines, αλλά η Ryanair και η Sky Express που ενισχύουν ή και εγκαινιάζουν δρομολόγια εσωτερικού, με ανταγωνιστικές τιμές.
«Πράγματι, τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε στροφή της κίνησης προς τις αεροπορικές συγκοινωνίες. Στο παρελθόν είχαμε παρατηρήσει το αντίστροφο φαινόμενο, δηλαδή στροφή των επιβατών προς τα πλοία, όπως π.χ. με την εκτέλεση πρωινών ή μεσημβρινών δρομολογίων προς την Κρήτη», ανέφερε, σε συνέντευξη στο ΑΜΠΕ, ο πρόεδρος των ακτοπλόων (ΣΕΕΝ) Μιχάλης Σακέλλης.
Μάλιστα, σύμφωνα με παλαιότερη τοποθέτηση του κ. Σακέλλη, τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια δημόσιας υπηρεσίας, για την εξυπηρέτηση 44 νησιών, επιχορηγούνται με 75 εκατ. ευρώ, σε αντίθεση με τις αερομεταφορές και τις χερσαίες μεταφορές, που επιχορηγούνται με 300,6 εκατ. ετησίως.