Τα περισσότερα στελέχη, τόσο του Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου, όσο και της Ολυμπίας Οδού δεν γνώριζαν τα ονόματα, που θα έδινε στις σήραγγες, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Στην Ολυμπία Οδό, η σήραγγα στο Χελιδόνι έλαβε το όνομα του αρχαίου Έλληνα φιλόσοφου Διογένη.
Αντίστοιχα, οι σήραγγες στο Δερβένι και στα Μαύρα Λιθάρια τα ονόματα των οπλαρχηγών της επανάστασης Νίκου Πετιμεζά και Παναγιωτάκη Γεραρή.
Στο Νομό Αχαΐας, του Πάνου Μυλωνά, μηχανολόγου μηχανικού, που έχασε τη ζωή του σε τροχαίο, η σήραγγα της Ακράτας το όνομα του Αντιστασιακού Καπετάν Νικήτα, Νικόλαου Πολυκράτη.
Η σήραγγα του Πλατάνου το όνομα του ποιητή Κωστή Παλαμά, η σήραγγα της Βολίμης, το όνομα του πρώην Προέδρου της Δημοκρατίας Κωστή Στεφανόπουλου, η σήραγγα του Πάνορμου του Νίκου Τεμπονέρα και η σήραγγα της Παναγοπούλας το όνομα του πρώην Πρωθυπουργού, Ανδρέα Παπανδρέου.
Αντίστοιχα, οι έξι σήραγγες των Τεμπών ονομάστηκαν Μαρίνος Αντύπας (ο πρωτοστάτης της εξέγερσης των αγροτών στο Κιλελέρ), Αντώνης Βρατσάνος (σαμποτέρ στην ανατίναξη τρένου των ναζιστικών στρατευμάτων κατοχής στα Τέμπη), Ρήγας Φεραίος (από τις σημαντικότερες φυσιογνωμίες του Νεωτέρου Ελληνισμού), «μαθητών Μακροχωρίου Ημαθίας» προς τιμήν των 21 μαθητών, ο χαμός των οποίων στις 13 Απριλίου του 2003, βύθισε τη χώρα στο πένθος, «Σέρτζιο Σιάνι» προς τιμήν του Ιταλού μηχανικού, τεχνικού διευθυντή του έργου, που σκοτώθηκε στην κατολίσθηση, στις 17 Δεκεμβρίου του 2009 και «Ολύμπου».
Ανεξαρτήτως, εάν κάποια από τα ονόματα έχουν πολιτική απόχρωση, το σίγουρο είναι ότι αρκετά στελέχη του Αυτοκινητοδρόμου Αιγαίου και της Ολυμπίας Οδού αγνοούσαν τα ονόματα και μάλιστα στην πρώτη περίπτωση, αυτή των σηράγγων των Τεμπών, αγνοούσαν ότι θα γίνουν «βαφτίσια», ενώ στην περίπτωση της Ολυμπίας Οδού το περίμεναν.
«Οι σήραγγες δεν έχουν ονόματα, έχουν μόνο μια υπογραφή: αυτή του κατασκευαστή», σημείωνε στέλεχος κατασκευαστικής εταιρείας, το οποίο υποστήριξε ότι κάποιες από τις σήραγγες δεν θα έπρεπε να «χρωματιστούν πολιτικά».