Πρόκειται για μια από τις ισχυρότερες συνδικαλιστικές προσωπικότητες. Ο λόγος για τον Θύμιο Λυμπερόπουλο, ο οποίος επανήλθε στο «τιμόνι» του ΣΑΤΑ τον Απρίλιο.
Δεν θα σχολιάσουμε τις πολιτικές προτιμήσεις και «συγκρούσεις» του με τις εκάστοτε κυβερνήσεις.
Άλλωστε, ο κ. Λυμπερόπουλος, ως θεσμικός εκπρόσωπος του ΣΑΤΑ και της ΠΟΕΙΑΤΑ έχει κριθεί και κρίνεται, ανά διαστήματα, από τους ιδιοκτήτες ταξί, την ελληνική κοινωνία και Πολιτεία.
Εμείς, θα υποστηρίξουμε ότι είναι ένας «επιτυχημένος συνδικαλιστής». Δηλαδή, ένας συνδικαλιστής, ο οποίος έχει προασπίσει τις – περισσότερες – φορές με επιτυχία τα συμφέροντα του κλάδου του.
Δεν σημαίνει αυτό, ότι δεν διαφωνούμε σε ορισμένες – βασικές – πολιτικές ή θέσεις του για την εξέλιξη του κλάδου των ταξί, καθώς θεωρούμε ότι η ΒΕΑΤ, η TAXIPLON, κ.α. έχουν συμβάλει αποφασιστικότατα στη βελτίωση του κλάδου και στην αναβάθμιση των υπηρεσιών προς τους χρήστες.
Από την άλλη πλευρά, θεωρούμε ότι είναι «επιτυχημένος συνδικαλιστής», όπως φαίνεται και από τις αυξήσεις που πέτυχε στο κόμιστρο των ταξί.
Βέβαια, ο κ. Λυμπερόπουλος και ο κάθε πρόεδρος του ΣΑΤΑ ή της ΠΟΕΙΑΤΑ έχει μαζί του και ένα μεγάλο «ατού»:
Τους χιλιάδες ιδιοκτήτες ταξί, οι οποίοι αποτελούν μια κρίσιμη πολιτική οντότητα και – σύμφωνα με ορισμένους εκλογολόγους – «συνδιαμορφωτές» της κοινής γνώμης.
*Ακολουθεί video από κινητοποίηση του ΣΑΤΑ εναντίον της Uber πριν από 4 χρόνια