Σίγουρα δεν είναι κάτι άμεσο, ωστόσο τόσο στο εσωτερικό της κυβέρνησης, όσο και στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και τον ΟΣΕ συνεχίζουν να υπάρχουν εισηγήσεις για την ίδρυση και λειτουργία κρατικής σιδηροδρομικής εταιρείας, μετά την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τους Ιταλούς της FSI.
Αυτό τον ρόλο, σε κάποιο βαθμό, θα μπορούσε να επιτελέσει η ΣΤΑΣΥ.
Ακολούθως, αυτό το ρόλο θα μπορούσε να επιτελέσει, εάν και όχι στο βαθμό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΣΤΑΣΥ, κάποια άλλη εταιρεία, όπως ο ΟΣΕ ή η ΓΑΙΑΟΣΕ.
Φαίνεται ότι αυτό δεν έχει εγκαταλειφτεί σαν ιδέα, ειδικά όταν ολοκληρωθεί η σύμβαση των άγονων γραμμών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και προκύψουν «ορφανές» γραμμές.
Τότε, ο ΟΣΕ – με την αρωγή της τοπικής αυτοδιοίκησης – ίσως ενεργοποιηθεί.