«Κυρίαρχη» στις παραχωρήσεις οδικών αξόνων στην Ελλάδα καθίσταται η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, μετά τον έλεγχο της Αττικής Οδού, η οποία αποτελεί τον πιο «χρυσοφόρο» οδικό άξονα, αλλά και στη συνέχεια, της Εγνατίας Οδού, η οποία αποτελεί τον μεγαλύτερο οδικό άξονα της χώρας.
Στις οδικές υποδομές, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ μετέχει:
-με ποσοστό 100% στις εταιρείες παραχώρησης των αυτοκινητοδρόμων Νέα Οδός και Κεντρική Οδός,
-με ποσοστό 75% στην εταιρεία «Νέα Εγνατία Οδός», η οποία αφορά την παραχώρηση της εκμετάλλευσης της Εγνατίας Οδού, καθώς και των τριών καθέτων προς αυτήν οδικών αξόνων για χρονικό διάστημα 35 ετών,
-με ποσοστό 100% στην εταιρεία «Νέα Αττική Οδός», η οποία αφορά την παραχώρηση της εκμετάλλευσης της Αττικής Οδού για χρονικό διάστημα 25 ετών,
-με ποσοστό 55%, μέσω της εταιρείας ΠΑΣΙΦΑΗ ΟΔΟΣ Α.Ε., στην κατασκευή του έργου «Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ): Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία και Συντήρηση του Τμήματος Χερσόνησος – Νεάπολη, με ΣΔΙΤ».
Η διάρκεια της παραχώρησης είναι 30 έτη, εκ των οποίων 4 έτη είναι κατασκευή και 26 έτη εκμετάλλευση.
-με ποσοστό 17% στην εταιρεία παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού.
Επίσης, στις παραχωρήσεις, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, μεταξύ άλλων, μετέχει:
-με ποσοστό 32,46% στην εταιρεία παραχώρησης του νέου αεροδρομίου στην Κρήτη, στο Καστέλλι και
-με ποσοστό 35% στην εταιρεία «Σάρισα Υπό – Παραχώρηση Α.Ε.» για το δικαίωμα χρήσης, συντήρησης, λειτουργίας και εκμετάλλευσης ενός σταθμού πολλαπλών χρήσεων, σε τμήμα του λιμένα Φίλιππος Β’ της Καβάλας.
Στις παραχωρήσεις οδικών αξόνων, εύκολα διαπιστώνει κανείς ότι η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ καθίσταται «κυρίαρχη» στην Ελλάδα.
Οι οδικοί άξονες και γενικά, οι παραχωρήσεις, εάν εξαιρέσει κανείς τη «δύσκολη και απαιτητική» κατασκευαστική περίοδο, η οποία απαιτεί μεθοδικές και προ – υπολογισμένες κινήσεις, συνδυάζονται στη συνέχεια από ισχυρό cash flow, επιτρέποντας «ευελιξία» κινήσεων, γιατί στην επιχειρηματικότητα «όποιος έχει ισχυρό ταμείο, έχει και μεγαλύτερη διαπραγματευτική ισχύ».