Την περίοδο του lock down είχαν την «τιμητική» τους: Οι ταχυμεταφορές γνώρισαν εκρηκτική άνοδο, κυρίως την περίοδο Μαρτίου – Απριλίου, λόγω της μεγάλης αύξησης των παραγγελιών μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Ωστόσο, η εκρηκτική άνοδος στις παραγγελίες και τις αποστολές, οδήγησε σε σημαντικές καθυστερήσεις στις παραδόσεις, σε αδυναμία εξυπηρέτησης αποστολών με δέσμευση ώρας και – σε αρκετές περιπτώσεις – σε φαινόμενα πλημμελούς επικοινωνίας / εξυπηρέτησης των παραληπτών.
Όλα τα παραπάνω είχαν ως αποτέλεσμα την κατακόρυφη αύξηση των καταγγελιών προς την ΕΕΤΤ.
Η ΕΕΤΤ δέχτηκε 521 καταγγελίες την περίοδο Μαρτίου – Μαΐου του 2020, έναντι 357 το αντίστοιχο διάστημα του 2019…