Ποιος θα το περίμενε, πριν από μερικούς μήνες, ότι η Ryanair θα «έσταζε μέλι» για το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος», το οποίο χαρακτήριζε ως τα πιο ακριβά της Ευρώπης και ως ανάχωμα για την τουριστική ανάπτυξη της Αθήνας.
Τελικά, η Ryanair, όχι μόνο δημιούργησε βάση στην Αθήνα, αλλά στη συνέχεια εκμεταλλεύτηκε το πρόγραμμα κινήτρων του ΔΑΑ για τον εγκαινιασμό 13 δρομολογίων.
Τώρα που προσδοκά σε ανάπτυξη 10% στην Αθήνα, στρέφει την κριτική της στη Fraport Greece, η οποία έχει αναλάβει τη διαχείριση 14 περιφερειακών αεροδρομίων σε τουριστικές περιοχές.
«Η ελληνική κυβέρνηση παρέδωσε το μονοπώλιο των 14 αεροδρομίων στη Fraport, που πρόσφερε τα περισσότερα, ακριβώς για να έχει τη δυνατότητα να λειτουργεί ως μονοπώλιο.
Και η Fraport κάνει αυτό που κάνει κάθε μονοπώλιο: ανεβάζει τις τιμές, προσφέροντας τις ίδιες υπηρεσίες και τίποτα παραπάνω», ανέφερε ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας, David O’ Brien, σε συνέντευξη Τύπου στην Αθήνα.
Σύμφωνα με αεροπορικούς αναλυτές, η Ryanair θα συνεχίσει έως και εντείνει τη ρητορική της κατά της Fraport Greece έως ότου πετύχει αναπροσαρμογή τιμολογίων.
Στελέχη της Fraport Greece ανταπαντούν ότι η Ryanair δεν μπορεί να έχει διακριτική μεταχείριση.
Εφέτος, η Ryanair, παρά τις αιχμές εναντίον της Fraport, προσδοκά σε ανάπτυξη 21% από τη Θεσσαλονίκη και 14% σε πανελλαδική κλίμακα.
Η πίεση της ιρλανδικής εταιρείας προς τη Fraport ασκείται για τους μήνες Απρίλιο – Μάιο και Σεπτέμβριο – Οκτώβριο, όπου θα περίμενε «κάτι καλύτερο» από πλευράς χρεώσεων.