Σε όλους τους κλάδους των επιβατικών μεταφορών, η μείωση έργου και εσόδων είναι πολύ μεγάλη εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού.
Ωστόσο, υπάρχουν διακυμάνσεις. Για παράδειγμα, η συρρίκνωση της κίνησης είναι μεγαλύτερη στα αεροδρόμια, σε σχέση με τους αυτοκινητοδρόμους ή την ακτοπλοΐα.
Στην ακτοπλοΐα, δυο είναι οι εταιρείες που παραμένουν εισηγμένες, ο όμιλος της Attica (BlueStar, Superfast, HSW) και η ΑΝΕΚ.
Οι δυο εταιρείες, σε επίπεδο 9μηνου, είχαν ζημιές. Ωστόσο, κατάφεραν για ένα τρίμηνο, το τρίτο τρίμηνο του έτους (Ιούλιος – Σεπτέμβριος) να «νικήσουν» τον κορωνοϊό.
Στην Attica, το μεταφορικό έργο των πλοίων, κατά το γ΄ τρίμηνο, μειώθηκε σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο κατά 45% στους επιβάτες, κατά 30% στα Ι.Χ. οχήματα και κατά 16% στα φορτηγά οχήματα, ενώ τα δρομολόγια των πλοίων μειώθηκαν κατά 22% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Η εταιρεία, παρά το γεγονός ότι είχε μείωση εσόδων 30%, στα 113,58 εκατ., παρουσίασε καθαρά κέρδη 12,14 εκατ.
Αντίστοιχα, η ΑΝΕΚ, το τρίτο τρίμηνο του 2020, το μεταφορικό έργο της μειώθηκε κατά 48% στους επιβάτες, κατά 38% στα Ι.Χ. οχήματα και κατά 6% στα φορτηγά.
Ωστόσο, παρά τη μείωση εσόδων κατά 37%, στα 41,6 εκατ., στο τρίτο τρίμηνο σημειώθηκαν κέρδη 4,6 εκατ.