Ποικίλα είναι τα σενάρια για την επόμενη ημέρα της εγχώριας ακτοπλοΐας, με την Τράπεζα Πειραιώς να διαδραματίζει πρωτεύοντα ρόλο ως πιστωτής και μέτοχος των περισσοτέρων εταιρειών.
Έτσι, ακούγεται ότι εξετάζεται η εξαγορά του 40,5% της Hellenic Seaways (αυτό το ποσοστό κατέχει η Τράπεζα Πειραιώς) στην Attica (BlueStar, Superfast) της MIG, στην οποία – ως γνωστόν – είναι βασικός μέτοχος.
Ωστόσο, το σενάριο αυτό φαίνεται ότι προσκρούει – σε κάποιο βαθμό – στην Επιτροπή Ανταγωνισμού, καθώς θα δημιουργηθεί μονοπώλιο σε αρκετές γραμμές.
To άλλο σενάριο είναι πιθανή συγχώνευση της HSW με την ΑΝΕΚ και το τρίτο, εξαγορά του υπολοίπου ποσοστού της HSW στον όμιλο Grimaldi, η προσφορά του οποίου, πάντως, στον τελευταίο διαγωνισμό κρίθηκε μη ικανοποιητική.
Όπως και να έχει, η εγχώρια ακτοπλοΐα έχει να αντιμετωπίσει τον υψηλό ανταγωνισμό από τις αεροπορικές εταιρείες, την άνοδο της τιμής των καυσίμων, τις υψηλές δανειακές υποχρεώσεις και τη στασιμότητα της επιβατικής κίνησης.