Τελικά, οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι (RZD), παρά το αρχικό ενδιαφέρον, παρά τις σχετικές δηλώσεις, παρά την επιθεώρηση του δικτύου, δεν κατέθεσαν δεσμευτική προσφορά για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και μάλιστα, στη συνέχεια εμφανίστηκαν… δυσαρεστημένοι που αυτή κατέληξε στους Ιταλούς της FS.
Ωστόσο, τα προηγούμενα χρόνια και ειδικότερα, το 2015, είχαν προχωρήσει σε άμεση επένδυση στην Ελλάδα και ειδικότερα, στα logistics.
H θυγατρική εταιρεία Gefko, η οποία είχε ήδη παρουσία σε αρκετές βαλκανικές χώρες, επεκτάθηκε στην Ελλάδα, παρά την έντονη οικονομική αβεβαιότητα και την επιβολή των capital controls.
Μάλιστα, η Gefko προσδοκά σε καλύτερες ημέρες στην Ελλάδα, εάν και δεν είναι έτοιμη ακόμα, ούτε να αποκτήσει ακίνητα και αποθήκες, ούτε να δραστηριοποιηθεί στον εγχώριο σιδηροδρομικό κλάδο.