Στον απόλυτο «κυρίαρχο» των έργων του λιμανιού του Πειραιά εξελίσσεται η ΤΕΚΑΛ.
Στην ΤΕΚΑΛ, όπως όλα δείχνουν, οδηγείται και η κατασκευή του νέου προβλήτα κρουαζιέρας του ΟΛΠ (νότια ζώνη, φάση Α), αρχικού προϋπολογισμού 136 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ).
Σήμερα άνοιξαν οι οικονομικές προσφορές και η εταιρεία έδωσε «γενναία» έκπτωση (η προσφορά της κυμάνθηκε στα 103 εκατ. ευρώ, χωρίς ΦΠΑ).
Η ΤΕΚΑΛ, παρά το επεισοδιακό διαζύγιο με την «Κλέαρχος Ρούτσης», έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των Κινέζων της Cosco, εξαιτίας της ολοκλήρωσης – εντός των προβλεπόμενων χρονοδιαγραμμάτων – των έργων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ, στη ναυπηγοεπισκευαστική βάση Περάματος, στον προβλήτα πετρελαιοειδών και στον νέο κρηπιδότοιχο στον Αγ. Νικόλαο.
«Στο λιμάνι δεν μπορούμε να μπούμε», σχολίαζε, πριν από κάποια χρόνια και με αίσθημα πικρίας, υψηλόβαθμο στέλεχος μεγάλης κατασκευαστικής εταιρείας.
Από την άλλη πλευρά, τα λιμενικά έργα έχουν και τις ιδιαιτερότητές τους.