«Νταβατζήδες» οι κατασκευαστές; Αυτά έλεγε ο ΣΥΡΙΖΑ, πριν αναλάβει τα ηνία της χώρας. Τώρα, η ρητορική είναι διαφορετική.
Ίσως, οι σχέσεις της κυβερνώσας παράταξης με τους κατασκευαστές να έχει «εξισορροπήσει», εξαιτίας της εξοικονόμησης αρκετών εκατ. ευρώ από την επανεκκίνηση των έργων στους μεγάλους οδικούς άξονες, οι οποίοι – όπως και να έχει – οδηγούν στην (περιβόητη) ανάπτυξη.
Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών, το ελληνικό δημόσιο εξοικονόμησε 764,5 εκατ., έναντι των διεκδικήσεων των παραχωρησιούχων σε 4 οδικούς άξονες.
Ειδικότερα, στην «Ολυμπία Οδό» 171.834.053 ευρώ, στην «Ιόνια Οδό» 230.240.276 ευρώ, στον Ε 65 137.403.444 ευρώ και στον «Μορέα» 225.000.000 ευρώ.
Το καλό κλίμα (τουλάχιστον έτσι φαίνεται) μεταξύ υπ. Μεταφορών και κατασκευαστώναποτυπώνεται στη σχετική φωτογραφία, λίγο πριν από την έναρξη της τελετής για την παράδοση των 20 χλμ., στο τμήμα Αρχαία Κόρινθος – Κιάτο, της «Ολυμπίας Οδού» (τα εγκαίνια τελέστηκαν από τον Αλ. Τσίπρα).
Στη φωτογραφία, από αριστερά, είναι ο γ.γ. Υποδομών Γ. Δέδες, ο δ.σ. της ΕΡΓΟΣΕ Θ. Βούρδας, ο δ.σ. του Ελλάκτωρ Λ. Μπόμπολας, ο δ.σ. της J&P Avax Κ. Μιτζάλης, ο αν. πρόεδρος της J&P Avax Κ. Κουβαράς, ο υπ. Μεταφορών Χρ. Σπίρτζης και ο γενικός διευθυντής του «Μορέα» Γ. Συριανός.