Προμηνυόταν ως μια σχεδόν τυπική διαδικασία, κάτι το οποίο δεν επιβεβαιώθηκε. Η Επιτροπή Ανταγωνισμού της ΕΕ έχει ζητήσει πρόσθετες πληροφορίες για την ανανέωση της σύμβασης παραχώρησης του «Ελ. Βενιζέλος».
Σύμφωνα με κυβερνητικά στελέχη, η κυριότερη αποσαφήνιση, που ζητούν οι Βρυξέλλες, έχει να κάνει με το προσφερόμενο τίμημα και ειδικότερα, με τον τρόπο υπολογισμού του.
Στις 30 Σεπτεμβρίου 2017, ΤΑΙΠΕΔ και “Ελ. Βενιζέλος” προχώρησαν σε παράταση, κατά 20 επιπλέον έτη, της Σύμβασης Ανάπτυξης Αεροδρομίου (ΣΑΑ) του αεροδρομίου της Αθήνας μέχρι τις 11.06.2046.
Το προσφερόμενο, από τον ΔΑΑ, συνολικό τίμημα ανερχόταν στα 600 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος ΦΠΑ. Αντίστοιχα, το καθαρό έσοδο για το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων στα 483,87 εκατ. ευρώ.
Κοινοτικοί αξιωματούχοι έχουν ζητήσει επιπρόσθετες διευκρινίσεις για το «πως βγήκε» το ποσό αυτό, προκειμένου να επιβεβαιώσουν ότι τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες περί υγιούς ανταγωνισμού, δεδομένου ότι το πλειοψηφικό ποσοστό του ΔΑΑ ανήκει στο ελληνικό δημόσιο.