Όπως μπορεί και όσο μπορεί, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα συνεχίσει να «μποϋκοτάρει» τις αποκρατικοποιήσεις.
Η κατεύθυνση που έχει δοθεί είναι απλή: Βρείτε όποιο νομικό, λειτουργικό ή επιχειρησιακό «κώλυμα», ώστε, είτε οι εν εξελίξει αποκρατικοποιήσεις να οδηγηθούν σε «ναυάγιο», είτε να ξεφύγουν από τον έλεγχο του ΤΑΙΠΕΔ και να οδηγηθούν στο υπερΤαμείο.
Η πρακτική αυτή έχει αρκετούς υποστηρικτές εντός της κυβέρνησης. Ωστόσο, κάποιοι άλλοι την θεωρούν έως και… «επικίνδυνη», φέρνοντας ως παράδειγμα τα ΕΛΤΑ και τη διαφαινόμενη απώλεια 150 εκατ. ευρώ (!) από την «Καθολική Υπηρεσία» των ετών 2014-15-16.