Μετά την επικράτηση της ΝΔ στις εκλογές της 21ης Μαΐου και παρά το γεγονός ότι οδηγούμαστε σε επαναληπτικές εκλογές, προκύπτουν – αναμφίβολα – αρκετά πολιτικά συμπεράσματα.
Ήδη, στο πολιτικό ρεπορτάζ και εφόσον δεν προκύψουν μεγάλες «ανακατατάξεις» στις επαναληπτικές εκλογές, κυκλοφορούν τα πρώτα σενάρια για τις θέσεις των υπουργών.
Για το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ακούγονται, μεταξύ άλλων, οι εξής υποψήφιοι:
-Ο Κωστής Χατζηδάκης, ο οποίος έλαβε τις περισσότερες ψήφους στον βόρειο τομέα Αθηνών και έχει διατελέσει υπουργός στο συγκεκριμένο υπουργείο.
«Μετά την Ολυμπιακή, εάν τοποθετηθεί ο Κ. Χατζηδάκης στο συγκεκριμένο υπουργείο, θα ακολουθήσει ο ΟΣΕ», σχολίασε πολιτικός αναλυτής.
-Ο Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος έλαβε τη 2η θέση στον βόρειο τομέα Αθηνών και λίγο πριν από τις εκλογές ανήρτησε tweet, με θέμα τα υδροπλάνα.
«Η τελευταία και μοναδική μου εκκρεμότητα στο Υπουργείο Ανάπτυξης είναι τα υδροπλάνα. Για λίγους μόνον μήνες δεν προλάβαμε να ολοκληρώσουμε και αυτό το σχέδιο, αλλά όλη η προετοιμασία έχει γίνει», έγραψε.
-Ο Νίκος Παπαθανάσης (έλαβε την 7η θέση στον βόρειο τομέα Αθηνών), ο οποίος έχει διατελέσει διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ και αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης, με αντικείμενο και την εφοδιαστική.
-Ο Γιάννης Οικονόμου (έλαβε τη 2η θέση στη Φθιώτιδα), ο οποίος έχει διατελέσει διευθύνων σύμβουλος της ΟΣΥ.
-Ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης (βγήκε 1ος στον δυτικό τομέα Αθηνών), ο οποίος έχει διατελέσει και υπουργός στο συγκεκριμένο υπουργείο.
Πάντως, μετά το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών, πολιτικοί αναλυτές σημειώνουν ότι «έχει επαναπροσδιοριστεί η σημασία των Μεταφορών» και γι΄ αυτό – άλλωστε – φαντάζει πιθανό έως και το «σπάσιμο» του υπουργείου.
Από την άλλη πλευρά, ο συνδυασμός και των δυο χαρτοφυλακίων (Υποδομές + Μεταφορές) έχει μεγαλύτερη «πολιτική βαρύτητα» και με τα θετικά και με τα αρνητικά.