Πρόκειται για το μεγαλύτερο «κραχ» που έχουν υποστεί οι εγχώριες επιβατικές μεταφορές.
Λόγω της προστασίας της δημόσιας υγείας και των περιορισμών που έχουν τεθεί, όλες οι εταιρείες με αντικείμενο τις επιβατικές μεταφορές (είτε δημόσιες, είτε ιδιωτικές) γνωρίζουν δραματική μείωση κίνησης (από 60% – 95% ανά περιπτώσεις).
Στα αεροδρόμια, τα λιμάνια, το σιδηρόδρομο, τους αυτοκινητοδρόμους, τα μέσα μαζικής μεταφοράς, τα ΚΤΕΛ και τα ταξί η κατάσταση είναι πρωτόγνωρη.
Τα μέτρα στήριξης της κυβέρνησης κινούνται προς την σωστή κατεύθυνση και σίγουρα αποτελούν «σωσίβιο» για μια βραχυπρόθεσμη περίοδο.
Πολλά θα εξαρτηθούν από τη διάρκεια της επιδημίας, τις επιπτώσεις στον κοινωνικό και οικονομικό ιστό και τις ενέσεις ρευστότητας του κράτους.
Ωστόσο, μια νέα συζήτηση άνοιξε: Επιχειρήσεις και οργανισμοί ενδέχεται να «διασωθούν» με κρατικά κεφάλαια, είτε μέσω εγγυήσεων, είτε μέσω μετοχοποίησης.
Επίσης, ενδέχεται να σημειωθούν προστριβές μεταξύ κράτους – ιδιωτών επενδυτών / παραχωρησιούχων / αναδόχων για τις συμβάσεις παραχώρησης και εν εξελίξει διαγωνισμούς, αφού το τοπίο είναι πλέον διαφορετικό σε όλα τα επίπεδα.