Η κρουαζιέρα δέχεται το ένα «χτύπημα» μετά το άλλο. Δεν της έφτανε η πανδημία, η οποία οδήγησε ουσιαστικά σε μηδενικό έργο τις εταιρείες την περσινή θερινή περίοδο, εφέτος έχει να αντιμετωπίζει τις γεωπολιτικές εξελίξεις στη Μέση Ανατολή.
Εάν και σε περιορισμένη κάπως γεωγραφική κλίμακα, εντούτοις η γεωπολιτική «αβεβαιότητα» στη Μέση Ανατολή δημιουργεί προβλήματα στις εταιρείες κρουαζιέρας, οι οποίες θα αναγκαστούν να τροποποιήσουν, εκ νέου, τα δρομολόγιά τους στην Ανατολική Μεσόγειο.
Σημειώνεται ότι πέρσι η κρουαζιέρα στην Ελλάδα ήταν ο μεγάλος «χαμένος» του τουρισμού, καθώς καταγράφηκαν 159 αφίξεις κρουαζιερόπλοιων (2019: 3.914 αφίξεις), με 68 χιλ. επισκέψεις επιβατών, έναντι 5.566 χιλ. επισκέψεων επιβατών το 2019.
Μάλιστα, το 2020, οι συνολικές εισπράξεις από επιβάτες κρουαζιέρας μειώθηκαν κατά 98,2% σε σύγκριση με το 2019 και ανήλθαν μόλις στα 10 εκατ. ευρώ!
Εφέτος, 40 κρουαζιερόπλοια αναμένεται να διεξάγουν δρομολόγια στην Ελλάδα.