Αποτελούν τα αεροδρόμια «μοχλό ανάπτυξης»; Ναι.
Συμβάλλουν τα αεροδρόμια στην άνοδο της οικονομίας και της απασχόλησης; Αναμφισβήτητα.
Εξαρτάται η λειτουργία μιας πόλης από τη λειτουργία ενός αεροδρομίου και το αντίστροφο; Σίγουρα.
Πριν από λίγες ημέρες εξελίχθηκε ένας «θερμότατος» διάλογος μεταξύ του Δημάρχου Κεντρικής Κέρκυρας, Σπύρου Πουλημένου, του Γενικού Διευθυντή Ανάπτυξης της Fraport Greece, Γιώργου Βήλου και του Αερολιμενάρχη Κέρκυρας, Σπύρου Κωστούρου.
Ο Δήμαρχος Κεντρικής Κέρκυρας εξαπέλυσε «ευθείες βολές» κατά της Fraport Greece, κατηγορώντας την για παντελή έλλειψη ενδιαφέροντος, συνεργασίας και δράσεων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης προς την Κέρκυρα.
Απαντώντας στις κατηγορίες του Δημάρχου Κέρκυρας, ο Γιώργος Βήλος, ρώτησε, μεταξύ άλλων, τον κ. Πουλημένο «αν δεν θέλει να έρχονται περισσότεροι τουρίστες, να τον ενημερώσει, ώστε να μην “πιέζει” τις αεροπορικές να αυξάνουν τις πτήσεις στην Κέρκυρα».
Αντίστοιχα, και ο Αερολιμενάρχης Κέρκυρας, Σπύρος Κωστούρος υπεραμύνθηκε των ενεργειών της Fraport Greece στη διαχείριση των υποδομών της, αφήνοντας αιχμές προς τη Δημοτική Αρχή.
Εκτός από τη Fraport Greece, και το Αεροδρόμιο της Αθήνας – ανά περιόδους – βρέθηκε στο επίκεντρο έντονων διενέξεων με όμορους δήμους για διάφορα δημοτικά τέλη.
Γενικότερα, όσο «γιγαντώνεται» ο ελληνικός τουρισμός, τόσο θα μεγιστοποιούνται οι προκλήσεις, όχι μόνο για τις αεροδριακές υποδομές, αλλά και για τις λοιπές υποδομές (δρόμοι, καθαριότητα, ύδρευση), κυρίως των νησιωτικών περιοχών, κάτι στο οποίο χρειάζεται να επιδείξουν μέγιστη αποτελεσματικότητα οι τοπικοί Δήμοι.