Ανώτατο στέλεχος του ΟΛΘ μίλησε, πριν από λίγες ημέρες, σε συνέδριο, παραθέτοντας τις αναπτυξιακές πρωτοβουλίες του λιμένα Θεσσαλονίκης.
Εκτός από την παρουσίαση του επενδυτικού πλάνου του λιμένα, ανέπτυξε και τη «φιλοσοφία» του ΟΛΘ σχετικά με την ανάπτυξη δικτύου χερσαίων λιμένων (dry ports) σε γειτονικές χώρες, αναδεικνύοντας τη σημασία και του σιδηροδρομικού δικτύου.
Σημειώνεται ότι ο ΟΛΘ διαθέτει δυο χερσαία λιμάνια σε Βουλγαρία και Σερβία, τα οποία εξυπηρετούνται μέσω σιδηροδρόμου και σκοπεύει να δημιουργήσει ακόμα δυο, σε Σκόπια και Ρουμανία.
Ο ΟΛΘ, με την αρωγή της CMA CGM, «ποντάρει» όλο και περισσότερο στον σιδηρόδρομο, σε μια προσπάθεια παροχής ολοκληρωμένων συνδυασμένων μεταφορών προς τους πελάτες του.
Εικάζεται ότι οι παρεμβάσεις (δημόσιες και μη) του ΟΛΘ για το εγχώριο σιδηροδρομικό δίκτυο θα ενταθούν…