Οι εκλογές, όπως είναι φυσικό, συμπαρασύρουν και τις αποκρατικοποιήσεις / ιδιωτικοποιήσεις, ορισμένες από τις οποίες «απαιτούν» ισχυρή πολιτική βούληση.
Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς που παρακολουθούν τις σχετικές διαδικασίες δύναται να:
-Μετατεθεί το φθινόπωρο η είσοδος του 30% του αεροδρομίου της Αθήνας στο Χρηματιστήριο (με δημόσια εγγραφή του 20% των μετοχών και ιδιωτική τοποθέτηση του 10% υπέρ των υφιστάμενων μετόχων).
Ο χρόνος σε αυτήν την περίπτωση λειτουργεί… υπέρ του ελληνικού δημοσίου, αφού οι αερομεταφορές επανακάμπτουν διεθνώς, με τα προσδοκώμενα έσοδα από τον ΔΑΑ να υπολογίζονται σε 1 δις και άνω.
-Μετατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές για τη νέα, 25ετή σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού που λήγει στις 29 Μαΐου, λίγες ημέρες μετά τις εθνικές εκλογές.
Τα 8 υποψήφια επενδυτικά σχήματα, εάν και δεν έχουν δει «με καλό μάτι» το «ψαλίδισμα» των διοδίων από τα 2,8 ευρώ στα 2,5 ευρώ που αποφάσισε η κυβέρνηση, αναμένεται – τουλάχιστον τα περισσότερα από αυτά – να καταθέσουν δεσμευτική προσφορά.
-Σε εκκρεμότητα παραμένει το «κλείσιμο» της παραχώρησης της Εγνατίας Οδού στο σχήμα ΓΕΚ Τέρνα – Egis Projects, το οποίο ανακηρύχθηκε προσωρινός ανάδοχος το 2021.
Το «φλέγον» ζήτημα σε αυτήν την παραχώρηση έχει να κάνει, κυρίως, με την αναπροσαρμογή των διοδίων.
-Εκκρεμότητες υπάρχουν και στα λιμάνια, αφού για το λιμάνι της Καβάλας απέμενε η έγκριση της σύμβασης από το Ελεγκτικό Συνέδριο, με ανάδοχο το σχήμα International Port Investments, το οποίο απαρτίζεται από τις BLACK SUMMIT – EFA GROUP – ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Επίσης, η έγκριση από τη Βουλή της σύμβασης για το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης με ανάδοχο τον όμιλο Grimladi, ενώ για μετά το Πάσχα είναι προγραμματισμένη η κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών για το λιμάνι του Ηρακλείου.