Τα οικονομικά αποτελέσματα του 2021 ανακοίνωσε, πριν από λίγες ημέρες, ο ΟΛΘ, σύμφωνα με τα οποία παρουσίασε σημαντική άνοδο του κύκλου εργασιών (7,2%) και διατήρησε την καθαρή κερδοφορία σε υψηλά επίπεδα (19,8 εκατ.).
Ο ΟΛΘ, ο οποίος επενδύει σημαντικά ποσά σε υποδομές, με στόχο να καταστεί κύρια θαλάσσια πύλη των Βαλκανίων, τα τελευταία χρόνια είχε βρεθεί αντιμέτωπος με μια μεγάλη δικαστική αξίωση.
Εταιρεία διεκδικούσε 77,3 εκατ. ευρώ για διαφυγόντα κέρδη, λόγω ματαίωσης διαδικασίας διαγωνισμού για την κατασκευή πλωτών παρκινγκ στο λιμάνι Θεσσαλονίκης.
Η υπόθεση εκδικάστηκε τον Οκτώβριο του 2018 και τον Μάρτιο του 2019 εκδόθηκε η σχετική απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης, η οποία έκρινε την αγωγή απορριπτέα στο σύνολό της. Η απόφαση αυτή κατέστη τελεσίδικη στα τέλη του 2021.
Ανεξαρτήτως του τελικού αποτελέσματος, εντύπωση προκαλεί το ύψος της αξίωσης, καθώς είναι στο ίδιο επίπεδο με τον συνολικό κύκλο εργασιών του λιμένα για το 2021.
Ξέχωρα της ανωτέρω υπόθεσης, με ενδιαφέρον αναμένονται οι επόμενες κινήσεις του ΟΛΘ, κυρίως μέσω της επέκτασής του με νέα «χερσαία λιμάνια» στα Βαλκάνια.