Για τους περισσοτέρους η Cosco ή αλλιώς η εταιρεία «Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά» σημαίνει «κουτιά», δηλαδή εμπορευματοκιβώτια και φορτοεκφορτώσεις.
Ωστόσο, η εταιρεία, η οποία διαχειρίζεται τους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ, διαθέτει κι άλλες πηγές εσόδων.
Το 2017, τα έσοδα από τις αποθηκεύσεις, η οποία είναι η 2η μεγαλύτερη πηγή εσόδων, έφτασαν τα 9,6 εκατ., τα έσοδα προσόρμισης, παραβολής και πρυμνοδέτησης τα 6,45 εκατ., οι αμοιβές ηλεκτροδότησης εμπορευματοκιβωτίων τα 2,9 εκατ., οι υπηρεσίες παρακολούθησης ψυγείων – εμπορευματοκιβωτίων το 1 εκατ. και οι υπηρεσίες ελέγχων εμπορευματοκιβωτίων τα 0,9 εκατ.
Συνολικά, ο κύκλος εργασιών της ΣΕΠ ανήλθε πέρσι στα 162,5 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 138,5 εκατ. αφορούν τις φορτοεκφορτώσεις.
Τα έσοδα, κι εφέτος, θα κινηθούν αυξητικά, καθώς το εμπορευματικό έργο ενισχύεται.
Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε η μητρική εταιρεία Cosco Shipping Ports Limited, η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους δύο προβλήτες της ΣΕΠ, τον μήνα Μάιο, αυξήθηκε κατά 16,7%.
To πρώτο πεντάμηνο, η διακίνηση containers αυξήθηκε κατά 18,2%, με τα διακινούμενα εμπορευματοκιβώτια να φτάνουν τα 1,7 εκατ. TEUs.
Για το 2018, ο κινεζικός ναυτιλιακός κολοσσός έχει θέσει ως στόχο τη διακίνηση συνολικά 4 εκατ. εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ, έναντι 3,7 εκατ. το 2017, σημειώνοντας αύξηση σχεδόν 10%.