Η κατασκευή της γραμμής Κιάτο – Αίγιο ήταν το πρώτο σιδηροδρομικό έργο του ομίλου Mytilineos, ο οποίος αλλάζει στρατηγική και αναβαθμίζει την προσοχή του στον τομέα των υποδομών / κατασκευών.
Όπως ανέφερε χθες, στο πλαίσιο των εγκαινίων της γραμμής, ο γενικός διευθυντής του νεοσύστατου τομέα Έργων Βιώσιμης Ανάπτυξης, Παναγιώτης Γαρδελίνος, με τη στρατηγική κίνηση του μετασχηματισμού του τομέα κατασκευών, η εταιρεία αποσκοπεί στην στοχευμένη ανάπτυξη στον κλάδο των υποδομών, συνεχίζοντας παράλληλα την αξιοποίηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της στην κατασκευή θερμικών μονάδων.
Για παράδειγμα, ο όμιλος Mytilineos ενδιαφέρεται, πέρα από τα έργα ενέργειας και διαχείρισης αποβλήτων, για την επέκταση της Αττικής Οδού, το νέο επενδυτικό πλάνο της ΕΡΓΟΣΕ, κ.α.
Σχολιάζοντας τις εξελίξεις γύρω από τον ευρύτερο κλάδο των κατασκευών, ο κ. Γερδελίνος, εξέφρασε την πεποίθηση ότι τα δημόσια έργα θα αναβιώσουν και ότι με την αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου που δρομολογεί το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα αντιμετωπιστούν χρόνιες στρεβλώσεις και παθογένειες.
«Η ανάταση της εθνικής οικονομίας, μετά και την δοκιμασία της πανδημίας, θα έλθει μέσα από την αναβίωση των μεγάλων έργων», ανέφερε ο κ. Γαρδελίνος.
Από την πλευρά του, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής εξήρε τη συμβολή της Mytilineos στην έγκαιρη και άρτια ολοκλήρωση του έργου, σημειώνοντας ότι συγκαταλέγεται στις σοβαρές εταιρείες του κλάδου των κατασκευών.
Μάλιστα, υπογράμμισε ότι το συγκεκριμένο έργο ήταν ένα από τα πρώτα σοβαρά προβλήματα που κλήθηκε να αντιμετωπίσει στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
«Το σημαντικό είναι ότι ένα έργο που είχε πάρει επικίνδυνη τροπή, τελικά ολοκληρώθηκε αισίως. Και κυρίως, καταφέραμε να αποτρέψουμε το ενδεχόμενο της δημοσιονομικής διόρθωσης και να διασφαλίσουμε για τη χώρα μας την ευρωπαϊκή χρηματοδότηση, ύψους 240 εκατ. ευρώ», τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Ένα είναι σίγουρο: Ο τομέας των κατασκευών και των υποδομών μεταφορών είναι νευραλγικής σημασίας για την απασχόληση και την εθνική οικονομία, γι΄ αυτό σύσσωμος ο κατασκευαστικός κλάδος και όχι μόνο εύχεται την επιτυχή δρομολόγηση του προγράμματος υποδομών, ύψους 13 δις, του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, σε συνδυασμό με τις ροές από το Ταμείο Ανάκαμψης.