Η «στασιμότητα» που επικρατεί στις εγχώριες εμπορευματικές σιδηροδρομικές μεταφορές, απόρροια του ημιτελούς δικτύου, λόγω της κακοκαιρίας Daniel, αλλά και της «νεφελώδους» σχέσης ελληνικού δημοσίου – Hellenic Train, έχει προβληματίσει αρκετές μεγάλες εταιρείες λιανεμπορίου, πρώτων υλών και συνδυασμένων μεταφορών.
Μάλιστα, μια από αυτές, σύμφωνα με πληροφορίες του συνέλεξε το metaforespress.gr, δεν αποκλείεται να «φέρει» στην Ελλάδα μεγάλο σιδηροδρομικό όμιλο των Βαλκανίων, προκειμένου να δώσει έμφαση στις συνδυασμένες εμπορευματικές μεταφορές.
Πάντως, πριν από το καλοκαίρι του 2026 (στην καλύτερη των περιπτώσεων), δεν αναμένεται να ολοκληρωθούν τα σιδηροδρομικά έργα αποκατάστασης του δικτύου στη Θεσσαλία.