Σε μια ταβέρνα, κοντά στην Ανάβρα, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, με το πέρας της επιθεώρησης εργοταξίων στον Ε65, παρουσίασε, σε εκπροσώπους του Τύπου, την εξέλιξη του μεγάλου διαγωνισμού για το Θριάσιο εμπορευματικό κέντρο, χρησιμοποιώντας μια… χαρτοπετσέτα (σχετική φωτογραφία).
Ο υπουργός Μεταφορών επέμεινε ότι, ορθώς, η ΓΑΙΑΟΣΕ προκήρυξε το διαγωνισμό για το εμπορευματικό κέντρο, εξαιρώντας το σιδηροδρομικό terminal και τις συναφείς υποδομές.
Μάλιστα, προανήγγειλε τον επερχόμενο διαγωνισμό για το σιδηροδρομικό terminal, με την ολοκλήρωση των έργων, τονίζοντας ότι εξετάζονται διάφορα μοντέλα (ΣΔΙΤ, σύσταση εταιρείας δημοσίου – ιδιωτών, με το management στους ιδιώτες, κτλ.).
Σχολίασε την απουσία των Κινέζων, υπογραμμίζοντας ότι διαθέτουν «τη δική τους διαπραγματευτική τακτική», όπως φάνηκε και στον διαγωνισμό για το αεροδρόμιο στο Καστέλι της Κρήτης.
Πάντως, στην αγορά των logistics και των ακινήτων «ακούγεται» ότι η Cosco «χτύπησε» την πόρτα εταιρειών του κλάδου για το plan B.
Τις επόμενες ημέρες αναμένεται η επισημοποίηση του αναδόχου για το Θριάσιο Ε/Κ, ο οποίος είναι η κοινοπραξία των ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ της Τράπεζας Πειραιώς με την Goldair.
O υπουργός, μεταξύ άλλων, άφησε αιχμές για τους χειρισμούς του ΤΑΙΠΕΔ στην έρευνα της ΕΕ για τις κρατικές ενισχύσεις σε ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μίλησε για τα επόμενα μεγάλα έργα υποδομών (άφησε υποσχέσεις για προκήρυξη του ΒΟΑΚ, της γραμμής 4 του Μετρό, του νότιου και βόρειου τμήματος του Ε65, των ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα, κτλ, εντός του 2017), αλλά και για όσα ανακαλύφθηκαν, στην έφοδο της Αστυνομίας στο Μενίδι, με τα πλαστά εισιτήρια του ΟΑΣΑ και τις «περίεργες συμπτώσεις».